Blog personal de Juan Luis Huesca. La página de Foto Rohu es www.rapifoto.es
Blog personal de Foto Rohu
Para acceder a la página oficial de Foto Rohu acceder a www.fotorohu.es y para hacerlo a la página de prensa en www.rapifoto.es. También puedes localizarme en Facebook
Son fotógrafo. Este cualificativo debería definir só a miña faceta profesional, con todo, hei de recoñecer que cando fago referencia a iso non podo subtraer este aspecto da miña vida do resto dela. Mirar a través do obxectivo dunha cámara é a forma na que vexo o mundo que me rodea. Ata hei de recoñecer que fai tempo cheguei a comprender que podía prescindir do aparello en cuestión para, simplemente, mirar e aplicar esta visión fotográfica a todo o canto me rodea. No entanto é a capacidade de apropiarme desa fracción de tempo para logo contemplala detidamente, recordando e revivindo cada instante a que me fai sentir un gozo difícil de explicar . É coma se tivese unha fiestra coas chaves para coarme a través do tempo, usando o marco da imaxe como porta. Mirar unha fotografía suponme un momento de desconexión do mundo real para situarme detrás da cámara da persoa que fixo a toma. Analizar o que vexo, o encadre, a luz, o momento... e tratar de comprender por que foi ese e non outro o que decidiu captar o fotógrafo. Con todo, é moito máis apaixonante tratar de comprender o instante do suxeito fotografado. A súa realidade existencial. Como viu el ou ela a escena antes de ser conxelado para sempre? É posible que unha fotografía poida deter o pensamento do modelo e enclaustrarlo do mesmo xeito que fai coa imaxe? Será verdade que algún jirón da alma do modelo permanecerá para sempre ligado á imaxe da que forma parte? Deberían desaparecer as imaxes dos seus respectivos soportes cando o fai o seu propietario?
Absurdas cuestións a través das cales podo chegar a desenvolver desatinadas teorías.
En calquera caso, e a pesar de aparecer ante quen lea isto como un paranoico ?fotocompulsivo? hei de recoñecer que non entendería a vida que me rodea sen a capacidade de poder facer fotos.
Soy fotógrafo. Este calificativo debería definir solo mi faceta profesional, sin embargo, he de reconocer que cuando hago referencia a ello no puedo sustraer este aspecto de mi vida del resto de ella. Mirar a través del objetivo de una cámara es la forma en la que veo el mundo que me rodea. Incluso he de reconocer que hace tiempo llegué a comprender que podía prescindir del aparato en cuestión para, simplemente, mirar y aplicar esta visión fotográfica a todo lo cuanto me rodea. No obstante es la capacidad de apropiarme de esa fracción de tiempo para luego contemplarla detenidamente, recordando y reviviendo cada instante la que me hace sentir un gozo difícil de explicar . Es como si tuviese una ventana con las llaves para colarme a través del tiempo, usando el marco de la imagen como puerta. Mirar una fotografía me supone un momento de desconexión del mundo real para situarme detrás de la cámara de la persona que hizo la toma. Analizar lo que veo, el encuadre, la luz, el momento... y tratar de comprender por qué fue ese y no otro el que decidió captar el fotógrafo. Con todo, es mucho más apasionante tratar de comprender el instante del sujeto fotografiado. Su realidad existencial. ¿Como vio él o ella la escena antes de ser congelado para siempre? ¿Es posible que una fotografía pueda detener el pensamiento del modelo y enclaustrarlo al igual que hace con la imagen? ¿Será verdad que algún jirón del alma del modelo permanecerá para siempre ligado a la imagen de la que forma parte? ¿Deberían desaparecer las imágenes de sus respectivos soportes cuando lo hace su propietario?
Absurdas cuestiones a través de las cuales puedo llegar a desarrollar descabelladas teorías.
En cualquier caso, y a pesar de aparecer ante quien lea esto como un paranoico "fotocompulsivo" he de reconocer que no entendería la vida que me rodea sin la capacidad de poder hacer fotos.
Con respecto aos textos
Dito o devandito e sendo este o meu blog ao que ninguén obrigo a entrar, tómome a liberdade de engadir a certas fotos fragmentos dalgúns escritos meus. Escribir é algo que fago coa intención de enviarme mensaxes a min mesmo que traspasen o tempo e evóquenme sensacións vividas nos momentos previos ou posteriores ao da toma. As notas ás veces son case criptogramas aparentemente incomprensibles, outras pola contra parecerían sospeitosas pola súa obviedad. Con todo, esta estraña forma de comunicación comigo mesmo achégame un modo de revivir experiencias que, doutro xeito, quedarían diluídas no tempo. Para min, o texto que acompaña a algunha destas fotografías ten un significado claro. Con todo, picado pola curiosidade, fun mostrando as fotos xunto aos textos a amigos e coñecidos, os cales sorprendéronme coa cantidade de distintas interpretacións que cada un daba a esta forma de expresarme. Esta mestura, de imaxe e texto, observei que se presta un pouco a dar renda solta á imaxinación e deixa fluír certos aspectos do noso subconsciente que ignoramos. Así que me alegrarei por ti se che gusta o que aquí vexas e da mesma xeito lamentarei que non sexa así. En calquera caso non deixarei de facelo pois, aínda que soe pedante, isto fágoo simplemente porque a min satisfaime. É un pequeno gusto que me dou ao meu mesmo nun mundo onde cada vez custa máis atopar satisfaccións persoais.
Con respecto a los textos
Dicho lo dicho y siendo este mi blog al que nadie obligo a entrar, me tomo la libertad de añadir a ciertas fotos fragmentos de algunos escritos míos. Escribir es algo que hago con la intención de enviarme mensajes a mí mismo que traspasen el tiempo y me evoquen sensaciones vividas en los momentos previos o posteriores al de la toma. Las notas a veces son casi criptogramas aparentemente incomprensibles, otras por el contrario parecerían sospechosas por su obviedad. Sin embargo, esta extraña forma de comunicación conmigo mismo me aporta un modo de revivir experiencias que, de otra manera, quedarían diluidas en el tiempo. Para mí, el texto que acompaña a alguna de estas fotografías tiene un significado claro. Sin embargo, picado por la curiosidad, fui mostrando las fotos junto a los textos a amigos y conocidos, los cuales me sorprendieron con la cantidad de distintas interpretaciones que cada uno daba a esta forma de expresarme. Esta mezcla, de imagen y texto, he observado que se presta un poco a dar rienda suelta a la imaginación y deja fluir ciertos aspectos de nuestro subconsciente que ignoramos. Así que me alegraré por ti si te gusta lo que aquí veas y de la misma manera lamentaré que no sea así. En cualquier caso no dejaré de hacerlo pues, aunque suene pedante, esto lo hago simplemente porque a mí me satisface. Es un pequeño gusto que me doy a mi mismo en un mundo donde cada vez cuesta más encontrar satisfacciones personales.
No hay comentarios:
Publicar un comentario